HITTE-ALARM TIPS

In verband met de verwachte hitte zaterdag a.s. hieronder wat aangepaste regels en tips!

Wedstrijden familietoernooi

  • De wedstrijden zullen worden ingekort (1-tegen-1-toernooi blijft zoals het eerder is aangegeven)
  • Tijdens de wissel is er een verplichte drinkpauze.
  • Ieder team krijgt een aantal bidons die gevuld kunnen worden met water.
  • Het advies is om veel te wisselen tijdens de wedstrijden.
  • Draag luchtige kleding en ga wanneer dit kan in de schaduw zitten.
  • Doe verstandig met het drinken van alcoholische dranken. Er zijn voldoende alternatieven aanwezig.
  • Drink voorafgaand aan de wedstrijd heel veel water. Geadviseerd wordt zo’n halve liter.
  • Wanneer je grote slokken drinkt, prikkel je jouw maag blijkbaar beter dan bij kleine slokjes.
  • Je maag past het water bij grote slokken dus sneller door en dat kun je bij inspanning goed gebruiken.
  • Neem een spons en een emmer mee. Je kunt jezelf verkoelen door een spons in je nek uit te knijpen

Is het voor jou persoonlijk te warm om te spelen of voel je je niet lekker door de hitte STOP dan direct.

Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen welzijn.

AANVANG

1-tegen-1-toernooi A-junioren 12.00 uur

1 tegen 1 toernooi senioren 14.00 uur

Welpentraining 13.00 uur

Bosspel voor pupillen 14.00 uur (kwartier eerder verzamelen) ADVIES: Doe dichte schoenen aan

Familietoernooi verzamelen 12.00 uur.
De wedstrijden beginnen om 12.30.

WEDSTRIJDSCHEMA FAMILIETOERNOOI