• WIJZIGINGEN DOORGEVEN

Er verandert iets in je situatie. Je gaat verhuizen, je hebt een ander e-mailadres of mobiel nummer, of je hebt een andere wijziging die relevant is voor onze ledenadministratie. Geef dit dan zo snel mogelijk door.

✔ Ik wil mijn adresgegevens of telefoonnummer(s) wijzigen:

• Ga naar de KNKV-APP of download de app. Kijk op deze pagina hoe je dat doet.
    • Druk op de ‘drie liggende streepjes’ links bovenaan.
    • Ga naar ‘Instellingen’ (zie bijna onderaan).
    • Druk op ‘Mijn persoonsgegevens’.
    • Je kunt hier persoonlijke gegevens wijzigen zoals adresgegevens en telefoonnummers.
    • Ook kun je jouw voorkeur opgeven voor ‘privacyinstellingen’. Wees je ervan bewust, dat als je kiest voor ‘Afgeschermd’ je naam nergens zichtbaar is en we dus ook niet op de site kunnen zien wie er scheidsrechter of zaalcommissaris is en welke spelers er in een team zitten. Tip: kies voor ‘Normaal.’

✔ Ik wil mijn e-mailadres wijzigen:

• Mail jouw nieuwe e-mailadres naar: secretariaat@kvskorfbal.nl
      (Het is helaas niet mogelijk om een wijziging van het e-mailadres door te voeren op de KNKV-app.)
    • Als kinderen zelf een mailadres hebben/krijgen, geef dit dan ook aan ons door.

LET OP: het e-mailadres, dat je invoert op de KNKV-app moet hetzelfde zijn als het e-mailadres, dat je hebt doorgegeven aan de ledenadministratie.

✔ Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen:

Leden die in het volgende seizoen niet meer willen spelen en willen opzeggen als lid, dienen dit voor 15 mei van elk korfbalseizoen schriftelijk of per mail aan mij door te geven.

Zeg op tijd op!

Zeg je na deze datum op dan ben je een bedrag verschuldigd van 100 euro (o.a. de KNKV-bondskosten die wij dienen af te dragen bij niet tijdige afmelding).

Heb je vragen? Neem gerust contact op met het secretariaat.

• KNKV-APP

• CONTACT