• RECREANTEN

Leuk dat je op onze pagina kijkt!

Wij trainen buiten elke woensdagavond van 20:30 tot 21:30 uur. In de zaal trainen we ook op woensdag van 20.30 tot 21.30 uur in sporthal Lindoduin.

Iedereen is van harte welkom! We trainen onder leiding van een ervaren trainster. Ieder traint in zijn of haar eigen tempo, met plezier als belangrijkste doel. Na de training even gezellig iets drinken en bijpraten is minstens zo belangrijk. Niet alle recreanten hebben vroeger ook gekorfbald. De groep bestaat naast oud-korfballers ook uit ouders met korfballende kinderen. Onze jongste recreant is 28 jaar.

Regelmatig doen wij mee met toernooien en ook spelen wij elk jaar een paar wedstrijdjes tegen Haagse clubs. En dan is er natuurlijk ons eigen toernooi aan het begin van het elk seizoen; de Haringbokaal.

• Haringbokaal

Elk jaar organiseert KVS dit grote en gezellige recreantentoernooi aan het begin van het seizoen. Diverse verenigingen uit het land doen hieraan mee.

Editie 25!
    Op 9 september 2022 was er alweer de 25e editie van de Haringbokaal. Het deelnemersveld: TOP/IAA fresh, Achilles (2 teams), MIA, Fortuna/Delta Logistiek, Avanti/Post Makelaardij en uiteraard KVS/Groeneveld Keukens.

Traditiegetrouw eindigt dit mooie toernooi met het happen van een paar heerlijke haringen.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Ellen Jol via 06-28073874.