• Sponsor onze club gratis
    Met SponsorKliks kun je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan onze vereniging, zonder dat het je een cent extra kost! Een kleine moeite toch?

Bestellen maar!
    Klik dus de volgende keer dat je iets online wil kopen eerst op deze link!
    Dan verschijnt er een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue, Mediamarkt, Wehkamp, Zalando, HEMA en nog veel meer.

Hoe werkt het?
    1. Ga naar: https://www.sponsorkliks.com
    2. Klik op een winkel
    3. En ga lekker shoppen of boek een reis/hotel.
    Of ga direct door naar één van onderstaande winkels!

Heel simpel dus. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan.

Elke aankoop bij een van de aangesloten winkels levert KVS dus geld op. Jij betaalt hetzelfde. Het kost je niets extra. SponsorKliks stort 75% van deze commissie op de bankrekening van onze vereniging.

Pizza via Thuisbezorgd
    Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Je kunt terecht bij 7.000 restaurants, waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.

Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Opbrengsten

Kopen via Sponsorkliks